30 Kasım 2013 Cumartesi

macaron tarifi

MAKARON 10 yumurta akı 630gr pudra şekeri 630gr toz badem 600gr toz şeker 250gr su 1) pudra şekeri ile toz bademi iyice karın 2)toz şeker ve suyu 118 dereceye kadar kaynatın 3)başka pilastik ve kuru bir kab içinde yumurta akları kar gibi olup kaba yapışana kadar çırpın 4)118 dereceye gelen şerbeti tabi bunu şerbet dereceleri ile ölçmelisiniz yavaş yavaş 7 8 defada kabaran yumurta akına yedirin 5)şerbetini yedirdigin yumurta akını tozbadem ve pudra şekeri karışımına yedirin 6)hamuru düz uc ile yaglı kahıda veya silpata 2 veya 3cm aralıklarla sıkın 7)160 derece önceden ısınmıs fırında etekleri çatlayıp ele yapısmayana dek pişirin kıreması için 1000gr kremaya aroma veya meyvalı dolg gu yada 500gr kuvertur çikolata yedirerek hazırlayın ve iki makaronu arasına kırema koyarak acı badem gibi yapıstırın BEN BU TARİFİ YAPIYORUM.DEMİR MİKSERDE DEİL.PLASTİK KAPTA YAPIYORUM YAZILDGI GİBİ. GÜZEL OLUYOR SADECE KREMAMI 1KG SIWI KREMAYA 700 KG BEYAZ KONFİSERİ KULLANİYORUM.RENGİNİ İSE CİLEK,KİVİ.CİKOLATA.MUZ vb tatlandırıcı şarlot tozlarıyla weriyorum .tawsiye ederim bu tarifiu yada 500gr kuvertur çikolata yedirerek hazırlayın ve iki makaronu arasına kırema koyarak acı badem gibi yap

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder